tiistai 24. joulukuuta 2013

10 faktaa minusta

Ajattelin nyt sitten tehdä tällasen erikoispostauksen, 10 faktaa minusta :)

1. Joululoma on mun lempiloma koulusta, koska oon vaan niin sellanen jouluihminen ;) Vaikka kesäloma onkin se pisin ja lämpimin, mutta joululoma on vaan se mun lemppari.

2. Oon harrastanut ratsastusta ennemminkin, mutta paljon pienempänä. Asuin sillon Pälkäneellä (vaikka olenkin syntynyt ihan täällä Tampereella) ja ratsastin jollain Marissan tallilla. Se oli kiva paikka, mutta ei yllä Jutan tallin tasolle :))

3. Kun olin pienempi ja nuorempi, joku 4v. (??), asuttiin Espanjassa puolitoista vuotta, 1 vuosi 6 kk :D Kävin siellä tarhaa sen aikaa. Siellä asuttiin Fuengirolassa kahdessa talossa, toinen oli sellanen ihana, siellä oli rivitaloja, mutta niiden kaikkien keskellä oli iso sellanen aukea paikka jonka keskellä oli yhteinen uima-allas.

4. Rakastan One Directionia! En vaan tajuu, miten jotkut ihmiset voi olla niin tätydellisiä (tarkoittaen 1D:tä ;))!! En fanita vaan ja ainoastaan poikien musiikkia, rakastan niitä monella muullakin tavalla <3 Olen menossa niiden keikalle 6.6.-14, Lontooseen.

5. Harrastan ratsastusta, mikä on 1D:n lisäksi myös mulle kaikki kaikessa, ilman niitä olisin ihan no life. Jutan tallilla siis harrastan, se on vaan niin paras paikka. Lempparini sieltä on tottakai ihana Corde-tamma, josta en haluis luopua mistään hinnasta :')

6. Historia, englanti ja äidinkieli on koulussa mun lempiaineet. Historia mua onkin kiinnostanut jo siitä lähiten, kun 5. luokalla sain historian kirjani nokkani eteen. Englantia on kiva oppia, ja se on muutenkin niin kivaa. Äidinkielessäkin oppii lisää suomenkieltä ja rakastan kirjoittaa tarinoita.

7. Vanhempana ajattelin pyrkiä arkeologiksi, se onkin ollut haaveenani jo jonkin aikaa. Historian lisäksi minua myös kiinnostaa taikuus. Siis en tarkoita sellaista 'taikuutta', mitä aina telkassa näkee, vaan se, mitä taikurit tekee. Ja tottakai osaankin jo vähän taikoa ;)

8. Kahdeksas fakta on se, että keksi enää mitään, mitä tähän voisi laittaa...

9. Tai vielä se, että haaveilen omasta hevosesta :3

10. ...

11. Hyvää joulua kaikille nyt vielä kerran!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti