tiistai 25. kesäkuuta 2013

Tallilla ja leirikaste

Olin eilen tallilla hoitamas Cordee <3 tai eka olin iskän kaa ABC:llä, ja sit vasta menin tallille :) Putsasin eka Corden harjat ja sit hoidin sen. Sit meninki talutteleen minejä 30 min. Talutin Carteria. Loppukäynnit oli sit maastossa :)) Sit sen jälkee hoidin Carterin Ingan kaa ja menin kotii :D Siinä oli nopeesti kerrottuna toi talleilu x)

Leirikaste 4.6.-13 :D
Teen nyt leirikasteestaki tällasen lyhyen pätkän, ku joku oli toivonu sitä :) Ihan alkuun, en muista sit välttämättä kaikkee järjestyksessä, että koittakaa kestää 8D
  Eka meille sanottiin, että mennää uimaa ja kaikilla oli jo uikkarit päällä. Sit se tyyppi, joka kuskas meiät sinne uimaa aiemminki, oli muka myöhässä. Sit meiät käskettii menee Reginan/Laronan karsinaan. Sit me valkattii siel parit, mä olin tietty Ingan kaa :D Onnex sai jättää ne tavarat siihe talliin, mitä ei halunnu et ne kastuu(mä jätin crocsit ja pyyhkeen). Me oltii Ingan kaa tokavikoja x) Eka meille sidottii punaset pintelit päähän. Sit meiän piti kävellä hevosenlannas, ihanaa eikö?? Mut se tuottaa onnee ;) Sit piti tunnistaa jotain tavaroita, esim. riimu ja jtn muutaki. Sitte mentii kentälle ja piti ryömii x) sit piti hypätä yks este, mut lopuks selviski, ettei koko estettä ollukaa 8)) Sit piti tanssii PSY - Gentlmanin tahtiin ja ite tanssin siinä jotain Gangnam stylee xD Sit piti ettii sellasesta ämpäristä jossa oli vettä ja hevosen lantaa ni sieltä hevosenkenkä. Sit mentii sellasee tosi pieneen altaaseen, missä oli sellasta viileetä vettä. Siinä sitte seistiin Ingan kaa, kunnes meidät käskettiin istahtaa siihe, et piti vaa istuu siinä ja sit nousta ylös. Sit meiän suuhun tungettiin sellane iso märkä nallekarkki, mä siis sain sen eka. Onneks sen sai sylkästä ulos, se maistu nii oudolta, ku ei ees tienny mitä se oli... Mä sit sylkäsin sen pois x) Sit meitä kasteltiin vesiletkulla, josta tuli kylmää vettä. Sit otettii pintelit päästä pois, ja toivotettiin tervetulleiks Ponimaahan <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti